Mystic village on the moon / Tajemnicza wioska na księżycu

Hej z tej strony Hina,
Zaczynam od mojego ulubionego wzoru z Woodouts! - Księżyca
Bardzo fajnie tworzyło mi się ten projekt mixed mediowy, zrobiłam sporo tekstur i warstw dodając kolory woskami z Finnabair.
Użyłam kilku drewnianych domków z,  których stworzyłam punk centralny. Uwielbiam naturę i większość moich projektów jest nią inspirowana. W tym projekcie starałam się dodać mistyczny  charakter doliny i wsi....na księżycu!!!



Hi, its Hina here

Starting with my most favourite piece from Woodouts! - Moon
I totally enjoyed designing this piece in mixed media, creating lots of textures and layers and coloring it throughout with Finnabair’s waxes.
I have used several mini wooden houses that form as the focal point of this project. I love nature and most of my projects are inspired by it. In this project, I tried to add a mystic feel of valleys and countryside living... on the moon!!!












Pozdrawiam
Have a nice day
Hina





Komentarze

Prześlij komentarz