Powitanie przedszkolaków z wesołymi stworkami na bazach Woodouts


Witajcie!
Zacznę od tego ,że kiedy wpadacie na pomysł jakichś ciekawych, oryginalnych ale przede wszystkim własnych kształtów, które chcielibyście ozdobić, piszcie do Karoliny z WOODOUTS.
Ja tak właśnie uczyniłam, gdy pomyślałam o moich grupach w przedszkolu. Stwierdziłam, że cudownie jest nadać oryginalności takim placówkom, bo dzieci chłoną, patrzą i… chcą naśladować, chcą tworzyć. A to jest baaardzo ważne i dla nas jako projektantów czy twórców na pewno bardzo ważne, że możemy wychowywać kolejne pokolenie kreatywnych, chcących tworzyć mniejsze i większe dzieła.

I tak właśnie powstała biedronka, pszczoła i mrówka. Wszystkie łączy nawiązanie do techniki malowania zwanej „country painting”, stąd przeszycia, motyw patchworku, cieniowania, charakterystyczne pociągnięcie pędzla. Pszczołom nie mogłam odmówić brokatu… Jestem jak sroka ;)

Co myślicie o takich dekoracjach?





















Baza Pszczółka

Pozdrawiam,






Komentarze