Anioł z kamienia

Cześć,

Obie bazy z aniołami należą do moich ulubionych. Kojarzą mi się z moim ulubionym gatunkiem (książek, filmów) jakim jest fantastyka. Poprzednio, zrobiłam aniołka inspirowanego książką (małego, kochanego i kichającego Licha), a dzisiaj Anioł z serialu (ktoś wie z jakiego?).
Postać anioła z kamienia nie jest zbyt sympatyczna, powiedziałabym, że jest wręcz przerażająca, dlatego moja wersja nie ma w sobie radosnych elementów. Ma przypominać rzeźbę - w tym celu użyłam farb kredowych w odcieniu bieli i szarości, które zostały wytarte papierem ściernym. Jeśli się zastanawiacie jak udało mi się zrobić takie przetarcia to śpieszę wyjaśnienie, po wyschnięciu jasnej farby położyłam w niektórych miejscach Vintage effect medium od Pent art, a następnie na całość ciemniejszą farbę. Użyte medium ułatwiło usunięcie wierzchniej farby. Kamienne kwiaty pokryłam pastami do efektu kamienia. Na koniec napis - Don't blink.

Czerpiecie inspiracje z ulubionych opowieści?













Kreatywnego dnia,
Asia


Komentarze