Tag z tłem stworzonym przy pomocy mgiełek

Tagi to moje ulubione formy scrapowe. Każdy tag, który zrobiłam wieszam na ścianie na pamiątkę. Są to prace wykonane tylko dla mnie i zawsze sprawiają mi wiele radości. 
Ten tag z tłem stworzonym przy pomocy mgiełek również wykonałam dla przyjemności. 

Wykonany jest na bazie tagowej Woodouts! wielkości 15x7,5 cm i grubości 6 mm. 
Na początek pomalowałam cały tag na biało podkładem akrylowym. Po wyschnięciu nałożyłam przez maskę wzory kółeczek pastę strukturalną. Gdy wszystko przeschło zaczęłam pryskać kilkoma kolorami mgiełek, które ślicznie się łączyły i przenikały odcieniami. 

Mogłam pozwolić sobie na sporo chlapania, ponieważ twarda, drewniana baza zachowuje się idealnie w kontakcie z wodą i w przeciwieństwie do papieru wcale się nie wygina i nie marszczy.  Mgiełki miały cudne opalizujące drobinki, dlatego też tło wykonane na tagu, również się mieni. Dodatkowo posmarowałam je również błyszczącym na lekki różowy kolor woskiem. 

Żeby dodać troszkę więcej detali do projektu obwiązałam Tag błyszczącym, karbowanym drutem florystycznym. Dodałam też maleńką dekorację z tekturki, koronki i kwiatuszka. Na koniec przykleiłam sentencję wykonaną stemplem z A.B. Studio Chwila trwa sekundę pamięć... Wiecznie. 
Dodatkowego blasku dodał brokat. 











Komentarze