Świąteczna choinka w kratkę

Witajcie!
To przyszło nagle, znienacka… chęć ozdobienia choinek  za pomocą papierów do scrapbookingu. Jak pewnie zauważyliście, moimi najlepszymi przyjaciółmi w tworzeniu dekoracji jest pędzel i farba. Tym razem postanowiłam otworzyć się na zupełnie nowy eksperyment.
Dzisiaj prezentuję Wam doświadczenie.

Do cudownej choinki Woodouts dopasowałam papiery do scrapbookingu „Piątku 13” z kolekcji „ Cosy Rosy Christmas”. Klasyczna kratka była dla mnie wstępem, by ozdoba była minimalistyczna i bliska naturze.
Najpierw na papierze odrysowałam kształt choinki, którą przykleiłam oczywiście na „magic klej” z obu stron, zaś ranty wymalowałam farba dobrze kryjącą w odcieniu butelkowej zieleni.
Ozdobny sznurek, którego kolorystyka koresponduje z papierem, owinęłam parę razy wokół kształtu i na gorący klej nakleiłam naturalne anyż. Uwielbiam ich zapach!
Stronę główną, czyli tę z założenia bardziej dekoracyjną dodatkowo ozdobiłam ze sklejki  rogaczem oraz wyciętymi liści ostrokrzewu. By pracy nadać lekkości i mojego „pazurka” użyłam konturówki do stworzenia fastrygi oraz sopelków z efektem 3 D.


To mój pierwszy eksperyment. Jestem ciekawa Waszej opinii o nim. A już niedługo kolejne moje doświadczenia w innej technice ozdabiania a co za tym idzie, uzyskaniem innego stylu i klimatu.














pozdrawiam,
Jagodzianka


Komentarze

  1. Znakomita choinka i jeszcze jest miejsce na postawienie ozdób.:) Na choince jest anyż (nie goździki). Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to anyż :D Napisałam tak chyba ze zmęczenia, pijąc przeziębiona grzańca właśnie... z goździkami ;)

      Usuń

Prześlij komentarz