Zwierzęcy tryptyk - dekoracja do pokoju dziecięcego

Witajcie!
Jedną z moich ulubionych tematyk w pracach jest tworzenie dla dzieci. Lubię optymistyczne kolory oraz radosne motywy. Dlatego bez namysłu sięgnęłam po cudowne zwierzakowe bazy WOODOUTS!
Miś, zajączek oraz lisek ( choć w pierwszym zamiarze miało to być inne zwierzątko, ale nie zdradzę Wam jakie – może następnym razem Was zaskoczę ;) idealnie wpasowały się mi w tryptyk. 
Farbami akrylowymi wymalowałam im buźki, dodałam jeszcze perełki w płynie ( na piórka) użyłam także samoprzylepne „kryształki”.
Z tyłu zainstalowałam haczyki i otrzymałam taką oto  dekorację na dziecięcą ścianę. 
Jak Wam się podoba?



















Pozdrawiam, 
Jagodzianka 



Komentarze

  1. Te bazy są rewelacyjne! A tak ozdobione prezentują się jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz