Kurs jak zrobić pisankową mandalę

Jak zrobić pisankową mandalę

Przygotowania do Wielkanocy w każdej pracowni już trwają, dlatego postanowiłam pokazać jak w bardzo prosty i niezwykle wdzięczny sposób można wykonać mandalę na pisankowych bazach Woodouts!









Pracę nad projektem rozpoczęłam od zagessowania czarnym gesso całej powierzchni pisanki oraz podstawki.

Następnie podzieliłam sobie pisankę na cztery ćwiartki i białą kredką wyrysowałam okręgi.





W tym projekcie niezwykle ważny był dobór bardzo profesjonalnych narzędzi (hihihi). Jak widzicie znajdziecie tu pędzel, dłutko kulkowe, patyczki do czyszczenia uszu, gumkę z końcówki ołówka. W zasadzie nada się wszystko to, co zostawia ładne okrągłe kropki. Trzeba poeksperymentować (np. końcówki kleju na gorąco, szydełka różnych grubości, przyklejone do końcówki kredki drobne monety itp.). 

Zaczynamy zabawę kolorami i wielkością kropeczek. Tu fantazja nie ma granic!!!








Pamiętałam też o ozdobieniu podstawki.




Aby usunąć niepotrzebne już ślady białej kredki rysunku pomocniczego ścieramy je delikatnie zwilżonym patyczkiem do uszu. 


Pozostaję już tylko wkleić naszą pisankę w podstawę i cieszyć się feerią barw. 



Drugi z wykonanych przeze mnie tą techniką pisankowych projektów był już bardziej przemyślany kolorystycznie i technicznie. Który lepszy nie wiadomo, bo co ile głów tyle zdań.

Pozdrawiam,
Sabina




Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciesze się, że kursuje się podoba. Mam nadzieję, że będzie inspirujący.

      Usuń
  2. To jest niesamowite! Niby nic skomplikowanego, a jaki wspaniały efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę, że tak się podoba. A technika bardzo odprężająca - jak Pani na Poczcie - maczasz i kropeczka, maczasz i kropeczka ....

      Usuń

Prześlij komentarz