Urocze mixed mediowe serduszko ze zdjęciam dziecka

Czasem zdarza się, że jestem romantyczką. Serduszko z Woodouts jest idealne na taką okazję. 
Serce pokryłam białym gesso, dodałam ozdoby z żywicy, również pomalowane białym gesso, i lekko pochlapane zieloną farbą akrylową.
Dodałam elementy powycinane z papierów AB Studio, dla efektu "słodkości". Bardzo mi się to spodobało! Uwielbiam też to zdjęcie vintage z uroczym dzieckiem. 
Mam nadzieję, że Was zainspirowałam!


Sometimes I am romantic too! And Woodouts heart is perfect for this! I covered my heart with white gesso, I used resin embellishment covered with white gesso, dirtied with a green acrylic and water. 
So I apply some Ab Studio cutting paper for a sweet effect! I love it so much! And I love its vintage photo...today I choose this lovely baby!
I hope to inspire you!




\

Baza Serce 3



Have a nice day,
Miłęgo dnia, 




Komentarze