Dynia na bazie koła


Witajcie,
Nastał sezon na dynie,  czy to te prawdziwe czy też różnego rodzaju ozdoby. Dziś prezentuję dynię przygotowaną na bazie koła z podstawką.
W pierwszej kolejności okleiłam bazę z obu storn folią aluminiową uformowaną w łódeczki,, które imitują kształt dyni. Z tego samego materiału zrobiłam dyni ogonek. 
Po wyschnięciu całość pomalowałam starannie czarnym gesso tak aby srebrny kolor folii raczej nie prześwitywał. Po wyschnięciu zabrałam się za kolorowanie dyni na właściwy kolor, zaczęłam od pomarańczu, następnie dodałam trochę złota i koloru zielonego. Tymi samymi kolorami pofarbowałam gazę.
Dodatkowo farbami akwarelowymi pomalowałam papier do akwareli z którego następnie wycięłam liście wykrojnikiem, a te większe narysowane zostały przez moją córkę.
Ostatni etap to ułożenie kompozycji ze wszystkich elementów. A oto efekt końcowy. 













Komentarze