Romantyczny mały tag

Cześć! 
Chciałabym Wam dziś pokazać romantycznego taga wykonanego na bazie tag 5. 
Okleiłam go z obu stron papierem z kolekcji Shabby love symphony A.B.Studio. Spód okleiłam na płasko, na przedniej stronie wykonałam kompozycję z tagów z kolekcji, papierowych róż i elementów gipiury. 
Centralną część stanowi wazonik z masy samoutwardzalnej wraz z suszonymi kwiatami. Dodałam też tekturki, koraliki, mikrokulki i sizal. Całość ozłociłam woskiem. 
Bardzo lubię tagi jako formę przekazania życzeń czy samodzielny prezent. Ta baza mimo, że jest jedną z najmniejszych tagowych baz w Woodouts jest i tak sporych gabarytów (15x9cm) i może stanowić prezent sam w sobie.
 Jej wielkość starałam się pokazać trzymając projekt w rękach. Myślę, że to nie ostatnia moja tagowa praca i już wiem jak Was zaskoczę kolejnym projektem z wykorzystaniem taga.




Baza Tag 5








pozdrawiam,
Dorota


Komentarze